Monday, 21 November 2011

avenged sevenfold

siapa tak kenal diorang..??


ok,,kali nie aq nk cite pasal depa plak..masa tu,aq x ingat bile,aq ada trnmpk abg aq tgk vid..aq tnye la dia vid apa..dia kata avenged sevenfold punye video,aq pon tgk la..wahhhhhh!!bole tahan lgu nie..masa tu aq dgr lgu a little piece of heaven..
mmg agak ranggi lagunye..pastu aq x de kerja,aq bkk youtube search la lagu a little piece of heaven nie..
tiba-2 aq trbkk plak lagu sieze the day,slow plak tu..fuhhh mmg layan la weyh!!!pastu mkin suka ngan lgu diorang nie..aq search pnye search aq teroka pnye teroka sampai la semua lgu diorang aq tau dan aq layan,...haha dlm mminati a7x nie,kwn aq sorang nie bole pulak terpengaruh ngan aq..nme die amzar aiman..die pun layan lgu nie..lps tu dia suruh plak kwn aq lgi sorang nie nmanye fitri,sejak tu,pengaruh a7x ni mkin meluas kat skola aq smpai bdk baik pon dgr lgu diorng cmne?ok lah,nie je yg aq bole cite,hari lain aq cita lgi,nk tido..selamat mlm!!!










No comments:

Post a Comment